Sri Lanka Közbiztonság, Sri Lanka / Utikritika.Hu

Az ország vezetése májusban bejelentette: már nem tudja tovább fizetni a törlesztőrészleteket nemzetközi hitelezőinek, mentőcsomagot kér a Nemzetközi Valutaalaptól. A Srí Lankáról szóló elemzések többsége szerint a Radzsapaksza család félrekezelte a gazdaságot. – Srí Lankán a nagyon felelőtlen gazdaságpolitika hozzájárult ahhoz, hogy az eleve aránylag magas (de más országokkal összevetve nem példátlan) államadósságból és költségvetési hiányból néhány év alatt ilyen mélységű válságot teremtsenek – mondja lapunknak Trembeczki Zsolt, a Külügyi ésKülgazdasági Intézet Dél-Ázsiával foglalkozó külső szakértője. 2021-ben például kitalálták, hogy ők lesznek a világ első biogazdálkodó nemzete, a járvány közepén betiltották a műtrágya és vegyszerek importját. Ennek következményeként a terméshozamok csökkenni kezdtek, élelmiszerhiány alakult ki. Ugyancsak hibásnak bizonyult az adócsökkentések végrehajtása 2019-ben, miközben az államkasszának bevételekre lett volna szüksége. – A politikai haszonszerzés előbbre való volt, mint a gazdasági haszonszerzés – nyilatkozta a CNBC hírcsatornának Sasi Danatunge Srí Lanka-i politikai elemző.

Songs

Srí Lankán már luxus a napi háromszori étkezés

• Filharmonikus blues (ÁHZ minősítés)
  • Sri lanka közbiztonság mp3
  • Rendkívüli állapotot hirdettek Srí Lankán
  • Sri lanka közbiztonság song
  • Sri lanka közbiztonság youtube
  • Elhunytakkal kapcsolatos ügyintézés - Karolina Kórház-Rendelőintézet
  • Sri lanka közbiztonság bank
  • Avast ingyenes próbaverzió 30 napig. Letöltés próbaverzió Avast

Rendkívüli állapotot hirdettek Srí Lankán

Ránk nem várt senki, annak ellenére, hogy meg volt beszélve. Sajnos az előítélet a helyiekkel szemben elég nagy volt, így inkább 3-szor megkérdeztünk mindent. Google map-en megnézve mindössze 3-4 kilométerre van a hotelunk, úgyhogy úgy döntöttünk, elindulunk. Azonban mielőtt belevágtunk volna a gyalogtúrába még párszor körbekérdezősködtünk, és letettünk a sétánkról. Mint kiderült, a repülőtér szigetét egyetlen út köti össze a legközelebbi szigettel, mely gyakorlatilag a leszállópálya alatt kanyarodik vissza, s így ez a szakasz a leszállások idejére le van zárva. Nos, most képzeld el: pont akkor jön egy gép, amikor ott sétálunk… tuti a tengerben kötünk ki. Gyorsan telefonáltunk egyet és innen már minden sínen volt – hamarosan a hotelszobánkban pihentük ki az utazás fáradalmait. Aludj a reptér körül megérkezés után és elutazás előtt. Nagyon limitáltak a közlekedési lehetőségek és fölösleges százezreket kifizetni még egy fél éjszakáért. Délután 4-5 körül keltünk és elindultunk felfedezni a szigetet.